fredag 19 november 2010

Karameller från min tygsamling

Det är fredag och min favorit dag.

I kväll ska jag på Champangeprovning men innan dess ska en hel del fixas. Just nu springer jag upp och ner i tvättstugan. Jag är nog den som tvättar mest i fastigheten :) Alla tyger måste tvättas innan dom placeras i tyghyllorna.

Jag har några 70 tals tyger som jag är galet förtjust i! Då och då lägger jag ut tygerna över möbler och golv för att njuta av mönstren och färgerna. Det blir som Nonstop = karameller i alla dess färger som smakar gott för ögon och sinne. Obs! Ingenting för er som inte gillar färger :)



















2 kommentarer:

  1. Åååå, jag blir nästan sjuk när jag ser dina tyger. De är ju bara så sjukt fina. Om man var barn på 60-70-talet so jag så bara älskar man dessa! Helt fantastiska! Dags för mig att ge mig ut på jakt!

    SvaraRadera
  2. Det kommer mera :) Ha det gott!

    SvaraRadera