måndag 27 december 2010

Fler tyger

Jag var in på Myrorna idag och fyndade några tyger. Jag tog en chansning då jag numera mer eller mindre gett upp att hitta fynd på där. Jag hade kanske tur idag i och med att det är mellandagar och många är nog fortfarande bortresta.

Jag hann tyvärr inte att ta några foton på tygerna på grund av brist på dagsljus när jag kommer hem. Men bilder kommer. Jag tänkte visa lite andra tyger så länge som jag har i min samling.

Och förresten så köpte jag min första IKEA katalog idag på Tradera från år 1971  :) Alltid finns det nya saker att börja samla på...men nu titta och njut :-)
































































































10 gruppen 1972. Design Lotta Hagerman






2 kommentarer:

  1. Åh, så mycket fint, jag ska försöka gå imorgon, Läkarmissionen.

    SvaraRadera
  2. Läkarmissionen är bra! Det vär där jag fyndade bokmärkena. :)

    SvaraRadera