fredag 10 december 2010

Swedish Hasbeen utförsäljning

Äntligen var det igår dax för mitt favorit skomärke att ha utförsäljning.

SWEDISH HASBEEN.

Till min stora glädje så var den på Tjärhovsgatan nära där jag bor och jag hade sovmorgon. Perfekt! Jag bestämde innan att jag ville köpa ett par svarta och ett par röda (Sky high 7 cm). Det var precis det som jag kom hem med :)

Jag gick hela förra säsongen med mina bruna som på ett märkligt sätt fick bort min länge värkande höft. Här är mina nya :) Jag planerar för våren och sommaren för jag längtar så...



















Här är min samling träskor + några till som är förpassad till källaren för tillfället :)
Alla är inte Swedish hasbeen utan Moheda och Vibeke & Lena men alla
är Made in Sweden. En del av paren ska säljas till våren.





1 kommentar:

  1. Gillar Swedish hasbeens...de hade en snygg väska i höstas som jag var "sjuk" efter...

    SvaraRadera