söndag 23 januari 2011

Det bor små troll i mitt städskåp

Jag har precis stukit en gardinlängd som jag nu hängt upp i köket. Jag hittade för många år sedan på den tiden då Skärholmens loppmarknad fanns ett tyg som jag efter det aldrig sett igen. Det var några små bitar och några av dom sålde jag dum som jag var på Tradera för många år sedan men jag behöll den största och klädde om strykbrädan med det.

Stryka är så tråkigt men det blir lite roligare när man ser dessa små "fauni" på brädan. Tyget är finskt men design ?. Är det någon som vet?

Gardinen jag nyss satt upp visas under "fauni" tyget.
















































4 kommentarer:

  1. Trolltyget vet jag inget om men tyget uder har jag.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kolla http://trollforest.com/index.htm
    Mvh S

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för tipset! Ska kolla där :)Maria

    SvaraRadera