onsdag 5 januari 2011

En gris flyttar in.

Jag hann slinka in på loppis i veckan och ibland så hittar jag så onödiga saker, men jag
kan inte låta bli och köpa dom och det är speciellt "barnsliga saker" som det blir så med.

Ni ska nu få se. Kanske är det fler än jag därute som känner igen sig :)


Han låg där i en låda och när jag väl tagit upp och tittat på
honom så gick det inte att lägga tillbaka honom och vända
honom ryggen. Han fick följa med hem. Nu är han ren och fin
och jag vet inte var någonstan han ska få hålla till. En liten
kul detalj är att han har ett öga som blundar på ena sidan
och ett som tittar med ögonfransar på den andra.
Och han saknar knorr på svansen :)























Giraffen






















Pellefant
















Ernie & Bert
Men dessa små herrar blev en present till en vän.

















Fem stycken till!!! Elefanten är helt fantastisk
med sin snabel.

3 kommentarer:

  1. Han är ju söt, förstår att du inte kunde lämna grisen.

    SvaraRadera
  2. så himla söta allihop, man har barn sinnet kvar det är bra för då blir livet lite roligare :)

    SvaraRadera
  3. Ni har så rätt tjejer :)

    SvaraRadera