söndag 9 januari 2011

I hotellsängen

Ligger här med datorn i knä och vill bjuda på några rader. Den här dagen har gått i "slow motion" för det var fest i går hos min absolut bästa vän här i Sofia. När det är fest här så är det fest och garanterat fantastiskt trevligt och kul.

Min vän hade ordnat ett möte med en ny sömmerska, Olia som vi åt middag med nu i kväll och kontakten med henne kändes bra. Hon såg möjligheterna och med den inställningen så kan vi nog få till ett bra sammarbete. Lite lustigt är det väl ändå ibland när man "släpper saker och ting" då händer det  :) Så nu kommer det förmodligen en kollektion klänningar till sommaren i vintage tyg. Jag har med mig ett 20 tal barnklänningar hem som har blivit uppsydd av en tidigare sömmerska men som det inte blev ett fortsatt eller bra sammarbete med. Jag hoppas kunna sälja dom under våren då barnkläder inte är något jag kommer att satsa på för det finns så många jätteduktiga tjejer som redan syr underbara barnkläder.


Här en bild på vår "mellan" cappuccino vi intog igår. Den var otroligt god och fint dekorerad och i jättekoppar. Vi ska dit imorgon igen :) om inget annat dyker upp för här vet man aldrig vad som kan hända för det mesta sker i nuet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar