torsdag 6 januari 2011

Uppe bland molnen...

Idag har jag varit upp ibland molnen och jag kan tala om för er att solen skiner starkare där :)

Jag har alltid så länge jag minns gillat flygplatser. Rörelsen, alla människor som är på väg någonstans så även jag. Alla olika nationalliteter som snabbt möts för att i nästa stund bege sig åt ett annat håll.

Jag gillar att vistas och bo på hotell och speciellt frukosten...Jag bor nu på ett hotell ritat av en Japan så det är lite "Lost in Translation" känsla.Det beror nog mycket på att jag bor på 17:e våningen och har en magnifik utsikt över staden och att språket är så främmande.

I morgon ska jag ut och möta "mitt andra hem" och jag tror att solen kommer att skina här. Ha det jättefint och om ni känner att det värmer i nacken så är det bara jag som skickat lite värme  ifrån här :)



4 kommentarer:

  1. måste ju bara fråga, finns det loppisar dit du ska?

    SvaraRadera
  2. Nej:) och det är därför kan jag inte stanna länge... :)

    SvaraRadera
  3. Sofia, Bulgarien och här gillar man mest nya prylar. Mina vänner här skulle inte köpa vintage det är då helt säkert.

    SvaraRadera