lördag 5 februari 2011

En liten korgstol sittkudde klädd i Josef Frank tyg

Idag ska jag till Hornstull för att kika på en lägenhet. Den är liten så det mesta handlar om smart förvaring.

Om det blir till ett byte så får jag sälja mycket av mitt bohag (dock inte min samling av textilier nej , nej) en del möbler,  ja.(än så länge den tanken men dockhuset säljs + alla möbler 60 - 70 tal)

I somras hittad jag den här söta lilla korgstolen på loppis och egentligen ville jag bara köpa kudden men korgen ingick så den fick följa med hem. Nu har jag bestämt mig för att sälja den. Visst är den söt!

Barnstol och sittdynan är klädd i Josef
Frank tyg.




















4 kommentarer:

  1. Söt. Lycka till med lägenheten. Brittmari

    SvaraRadera
  2. Tack Brittmarie det kan behövas :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra med lägenhetsprojektet!

    SvaraRadera
  4. Tack till dig med Gila, vi har försökt länge nu skulle vara skönt att gå in i något nytt. Få hyresrätter finns kvar och två mot våran det tar tid...jag har lärt mig att ha tålamod :)

    SvaraRadera