måndag 7 mars 2011

Det kom ett mejl...

I morse när jag kollade av mejlen så hade jag fått en bild
ifrån Linda/Dollybird. Hon hade sett att jag efterlyste bilder
på textilier från STOBO och här är hennes bidrag.
Underbart och orginellt tyg. TUSEN TACK LINDA!

"Ornito" design Al Eklund

















Sara som har bloggen http://saax.blogspot.com/  gav mig lov att
se över hennes blogg om bilder på STOBO textilier och det här
tyget hittade jag hos henne och lånade bilden.
TUSEN TACK TILL DIG MED SARA!

"La Rose" Göta Trädgård 1959









"Pom-pom" design Marit Moks (från min tygsamling)

















Göta Trädgårdh "Symphonie"

4 kommentarer:

  1. Fina! Visst är vi rätt knasiga som älskar gamla tyger.. ;)

    But we doo!

    /Mia :)

    SvaraRadera
  2. Ja, Mia vi är underbart knasiga och tänk så mycket vackert vi har i våra hem som är unikt. Börjar man samla så är det kört! :)

    SvaraRadera
  3. Det knasiga är att vi är många som är knasiga och via nätet blir det ännu knasigare...tyger is da shit! :D

    SvaraRadera
  4. Ja, Gila! Det roliga är ju att vi har vår jag ska inte säga lilla men "stora knasiga tyg och prylvärld" som vi alla möts i här på Bloggarna och när vi kan, även mötas på mässar m.m.

    Man lär sig och får ta del av nytt hela tiden! :D

    SvaraRadera