onsdag 9 mars 2011

Efterlysning

Jag efterlyser en person som är bra på att klä
om lampskärmar och som bor i Stockholmområdet.

Hör av dig om du vill ha uppdrag  till info@prylodesign.se

Jag mötte i förra veckan en underbar person från mitt
förflutna. Han ställde frågor som är ett eko inom mig just
nu. Vi möttes idag igen bara sådär :)

Om M vore ett tyg så skulle han vara som det nedan.
Lika gnistrande som stjärnorna, lika varm och glädjefull,
som blommorna och lika kraftfull och energigivande som
den gula färgen.
Det bli nog en tunika av det här tyget.


















Önskar er alla en underbar dag imorgon!

3 kommentarer:

  1. Så vackert gult, du jag kan väl titta på skärmen när jag kommer. Brittmari

    SvaraRadera
  2. Underbart gult tyg! Jag har oxå tänkt att sy en gul tunika ;-)

    SvaraRadera
  3. Brittmari, det vore jättegulligt av dig :) Vi hörs och syns snart!

    Lotten; jag har ju blivit så lat nu när jag fått tag på sömmerskor i Bulgarien som syr åt mig så dom kommer att få sy min :) Men en tunika ska det bli!

    SvaraRadera