måndag 21 mars 2011

Full fart!

Just nu har jag fullt upp och har haft det  under hela helgen.
På onsdag ska jag ha "homeparty" och det är första gången så
vi får se hur många som dyker upp.

Jag har tagit fram massor av prylar, kläder, tyger, tapeter, skor,
mönster, kläder och lite till. Prismärkt allt och i fortsättningen ska
jag fästa en prislapp på varan direkt utifall det blir fler gånger.

Spännande ska det bli och bra med lite utförsäljning för snart
sätter loppis-högsäsongen igång!

En del tyger.




















En del kläder

8 kommentarer:

  1. Åhh vad det ser härligt ut! Tyvärr är det lite långt till dig annars hade jag mer än gärna kommit på homeparty ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att det kommer många köpsugna, du har så mycket fint. kram

    SvaraRadera
  3. Lotten, hade du bott här så hade du självklart varit bjuden :)

    Brittmari, tack för tumhållningen :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorgon! Tråkigt att jag inte kan komma... men göm "min" äggkopp! ;)

    SvaraRadera
  5. Tack Maine! Du får komma förbi en annan dag och äggkopparna har jag gömt :)

    SvaraRadera
  6. vilken rolig idé och vilka härliga fynd du ska sälja.

    / Mia :)

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara prylar!! Hoppas att det blev succé!!

    SvaraRadera