fredag 25 mars 2011

Runda dukar

Jag har alltid önskat mig ett runt matbord men har varje gång
köpt ett fyrkantigt. Jag gillar runda dukar men iom att jag inte
har ett runt bord så går dom istället till försäljning.

"Homepartyt" i onsdags gick bra. Det var en riktig kul form
att sälja mina textilier och prylar på. Det blir nog fler tillfällen
men i en hyrd lokal och då jag får väl kalla det något annat.
STORT TACK! till er som kom det var så trevligt att träffa
er.

Runda dukar:

Stor duk med underbara klara färger















När jag köpte den här och den gröna under så satt
prislappen kvar från NK.(en gammal etikett)
Italiensk "Vestori"
































Röda stora blommor på mörk blå botten
















Vaxduk. Hade jag en liten sommarstuga så skulle
den här få ligga på bordet i bersån
















Eller den här (även den en vaxduk)

3 kommentarer:

  1. Jag har också en förkärlek till runda dukar, jag har ett runt bord på landet både ute och inne så de kommer väl till användning. Roligt att det gick så bra på Homepartyt. Det är ett äventyr varje gång man ska ha något till försäljning, för man vet aldrig vad som kommer att gå. Vi kan väl ses lite tidigare i morgon om du ska gå på mässan. Kramar Brittmari

    SvaraRadera
  2. Så många fina! Har också alltid velat ha ett runt matbord, tänkte köpa nytt när stambytet är klart så då blir det förhoppningsvis just ett runt. Med en fin duk på såklart. :)

    SvaraRadera
  3. Brittmari, lyllos du som har ett runt bort och ett land :)Ja, jag håller med om att det är ett äventyr vid varje försäljning och speciellt som i onsdags alla små glädjeyttringar över allt dom fick strosa runt och titta,känna och prova. Alla minnen som vaknar till liv när man ser gamla saker som tex. John Blund :) Visst kan vi ses tidigare på mässan imorgon. Jag vet inte riktigt ännu när jag dyker upp men jag kan ringa dig, kul, kul Kram till dig :)

    Trillivippa, härligt att köpa och ändra nytt när boendet byter lite skepnad. Du kommer säkert att få det jättefint. Dyker du upp på mässan imorgon?

    SvaraRadera