tisdag 19 april 2011

DET KOM ETT PAKET...

Innan träningen idag var jag och hämtade ut ett paket
och när jag kommer hem och öppnar det så är det en
Marimekkoklänning (Glada rocken) och ytterligare en
fantastisk Vintageklänning i paketet.

Vem den underbara givaren är vet jag inte för det fanns
inget brev, ingen avsändare.

Om du finns här så tackar jag dig från djupet av mitt
hjärta, tack du underbara :)

Jag tänkte även passa på att visa vad Kjell och Anita
levererade i lördags. Börjar med det som är ömtåligt
det mjuka visar jag en annan dag.

En röd ljustake ROYAL KRONA ( tillhör mina
favoritljushållare) Nu saknar jag bara en grön
Två "Eternell" ljushållare design Olov Elven
för Orrefors. Ej till försäljning.






















Vas från BERGDALA.




















Champagneglas som jag ska skåla i nästa gång
jag har något att fira.




















Grön glasskål. Design ?
















Inte riktigt min stil men dom här tyckte jag  var fina.
Ska säljas.

















Ett ensamt glas















och ett till...















och till sist en vas av PO STRÖM

7 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint han hittat åt dig! Visste inte att du gillade Eternell, har sett dessa i orange ett antal gånger men aldrig köpt. Men hittar jag dom igen så köper jag dom åt dig.

    SvaraRadera
  2. Ja, han lär sig snabbt ( Kjell )och han verkar gilla det riktigt mycket också. Oranga Eternell, wow köp snälla om du hittar :) Vi får ta en tur till Kjell och bara vältra oss i loppisar någon gång :)

    SvaraRadera
  3. Massor av fint och de där ljusstakarna är superfina.

    /Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefina saker!Jag skulle också behålla Eternell ljusstakarna:)

    SvaraRadera
  5. Eternell var ju nästan gratis för inte så länge sedan. Nu när man vill ha dem är de inte så lätta att hitta längre.

    Fina färger på allt!!!!! Me like!

    SvaraRadera
  6. Kul att ni tycker om det "ömtåliga", visst är Eternell ljusstakarna fina och jag håller med om att dom inte är lätta att hitta längre. Jag är jätteglad speciellt för den röda.

    I morgon ska jag fira lite :) då ska jag inviga dom höga champangeglasen.

    Önskar er en riktigt GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  7. Jag har en bra lärare i Maria och då är det inte så svårt att lära :)
    Kul att fler tycker om vad jag hittar på Loppisar här mitt ute i skogen !!
    Glad Påsk till alla !
    Mvh Kjell :)

    SvaraRadera