lördag 21 maj 2011

En dag i city

Jag har idag varit inne i city med en väninna och gjort lite ärenden. Avslutade citysvängen med en yogurt glass i Gallerian. Min absoluta favoritglass. Vi åt sedan en sen lunch i Gamla stan och efter det promenerade vi i lugn takt till Söder och vi hann slinka in på en bakgård som hade loppis men jag hittade inget.

I morgon är det dax igen :) Vagnen är redo i hallen och kosan styrs norrut. Nu kommer det att vara loppisar varje helg undantag för midsommarhelgen fram till oktober. Jag önskar jag hade en liten bil den här säsongen av året men det är helt uteslutet när man bor där jag bor på Söder. Så åter igen blir det jag och min röda vagn som styr mot Roslagsstoppet i morgon. Spännande? JA, jag har inte varit där tidigare så vi får se om jag har något fynd jag kan visa därifrån under veckan som kommer.

I Hågelbyparken sist så köpte jag en cykelväska från 60 talet. Jag har önskat mig en länge och den passar färgmässigt perfekt. Jag gav 50 kr för den och den är i utmärkt skick.

3 kommentarer:

  1. Wow! Säljer du själv också eller köper mest?

    SvaraRadera
  2. Snyggt, nu kan du cykla ut till mig.

    SvaraRadera
  3. Gila, jag säljer mycket på www.prylodesign.se som här min hemsida. Jag samlar ju även på en hel del så mycket stannar i mitt hem.

    Randiga Tråden, ja, ska bara fixa en karta först :)

    SvaraRadera