onsdag 15 juni 2011

ARABIA

Jag är en liten mallgroda idag för Marimekko klänningen jag köpte i lördags och som jag visade för er. Den blev en succé igår kväll då jag var på en stor middag med jobbet. Jag har nog aldrig fått så många komplimanger för ett plagg och jag har nog aldrig känt mig så bekväm och hemma i ett plagg.

Nåja, jag fortsätter på temat finskt.

I lördags hittade jag glasunderlägg från ARABIA " KASTEHELMI" i orginalkartong och i nyskick.Jag har alltid varit förtjust i den här serien men aldrig köpt något av den. Nu har jag ivarefall gjort det. Jag fick betala 100 kr för paketet och jag vet inte om det var ett fyndpris men magkänslan sa "Slå till".

6 kommentarer:

  1. Bra fynd! Har sett dem för 20-35 kr styck och detta verkar ju vara 6 stycken?!

    SvaraRadera
  2. Kul när det bara känns rätt.

    SvaraRadera
  3. Gila, ja, ett litet fynd :)

    SvaraRadera
  4. Det var verkligen ett bra fynd med originalkartong och allt! Ångrar nästan att jag inte slog till själv. ;)

    SvaraRadera
  5. Trillivippa!
    Vad bra att du inte slog till :)

    SvaraRadera
  6. Jag har en trave såna med, tyvärr ingen låda. Jag har gjort mig av med all Kastehelmi utom de här, tycker det verkar praktiskt att ha många likadana när man ska bjuda på drinkar...men jag har ju iofs andra med, ISI t.ex.

    Coasters är ju allmänt väldigt praktiska om man har bord med känsliga ytor!

    Priset var bra!

    SvaraRadera