söndag 26 juni 2011

Gröna äpplen

Min mamma gillar även hon att gå på loppis. Under våren hittade hon på loppis ett tyg som hon visade mig nu när jag var uppe i Sandviken och firade midsommar. Jag måste bara säga att det är ett riktigt tygfynd. Hade jag inte redan så många tygtavlor att sätta upp så hade jag bett om att få tyget och gjort en tygtavla av det till mig själv.

Men nu ska jag sälja tyget åt mamma på  http://www.prylodesign.se/

Kommer att läggas ut på Prylodesign  inom kort :

Göta Trädgårdh/Strömma



Snart endast 5 dagar till en lång och efterlängtad semester.

5 kommentarer:

  1. Läckert! Och visst är det skönt med nedräkning till semestern, särskilt nu när det fina vädret kommit tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Jösses vilket snyggt tyg! Kanske kan bli en tavla åt min dotter..

    SvaraRadera
  3. Trillivippa, ja det är så skönt men jag har ju tur att jag kan njuta av vädret även när jag jobbar. Men det ska bli härligt att vara ledig och springa runt på en massa loppisar.

    LMOF, ja, så blir det nog, en tavla till dottern :)

    SvaraRadera
  4. Åh mums vilket tyg! Äpplen mot en nästan Gunila Axén molnig himmel! Den skulle jag gärna lägga beslag på! :)

    SvaraRadera