onsdag 13 juli 2011

Lampa - Hennix

Har tänkt visa den här lampan som jag fyndade på Täby galopp bakluckeloppis i maj länge. Den är formgiven av Margareta Hennix.  (Trycket på tyget bakom vem har gjort det ? )



Just nu fastar jag, fick en idé efter midsommarens alla godsaker hos min mamma att jag efter Husarövistelsen ska jag fasta. Nu är snart första dagen överstökad av tre och varför ska alla frukt och grönsaksdrycker smaka pyton och för att inte tala om teet. Jag köpte ett fasta kit på "Gryningen hälsokostaffär" och jag tror som jag känner det nu så blir det här första och sista gången. Jag undrar om jag är envis och kämpar på dom här dagarna eller ger jag upp...vi får se

Nåja, för att glömma en hungrig skrikande mage så har jag varit väldigt kreativ idag något positivt i varjefall.
Sov så gott!

3 kommentarer:

  1. WOW! jättefin lampfot. Det är väl samma mönster som på faten som Porslinan fyndat två stycken? Supernice!

    SvaraRadera
  2. Fint tryck...fasta...eh..why när man mår dåligt av det...aldrig förstått det där...

    SvaraRadera
  3. Gila jag är en erfarenhet rikare nu (fastan). Sista dagen nu och klarade av det men tveksam om det blir någon mer gång då det man häller i sig inte smakar särskilt gott och 3 dagars fullt nog.

    SvaraRadera