söndag 24 juli 2011

Lotte turi - design Norway

Snart drar det ihop sig för hemfärd till Stockholm. Det har varit en otroligt bra loppis turne här i Degerforsområdet och en mycket trevlig vistelse med Kjell och Anita som varit perfekta värdar. Jag kommer inte att få med mig allt jag fyndat på tåget. Jag är så fullpackad så att jag kommer att likna en "baglady" men all den packning jag lyckats pressa ihop.

Det här porslinet som jag nu ska visa kommer jag inte att få med denna gång utan den kommer upp till Stockholm lite längre fram och den kommer då att finnas till försäljning under hösten. Dekoren är ljuvlig men tyvärr bara en tekopp.

Det blir garanterat fler resor hit :)



4 kommentarer:

  1. Helt underbart porslin! Skulle vilja ha en hel servis.......

    SvaraRadera
  2. Söta figurer på porslinet!

    SvaraRadera
  3. Heja Turi, hon gör så fina dekorer! Hade det varit delar ur serien Grill så hade jag paxat alla direkt! :)

    SvaraRadera
  4. Det var fler delar men synade alla och en del ade nagg och vissa delar dekor som var flagnat eller blekt så det var dom delar som var fina och köpta.

    SvaraRadera