lördag 9 juli 2011

Vilken underbar dag!

Jag har varit i Stockholms skärgård i fyra dagar på mysiga Husarö. En ö jag varmt rekommenderar.

I förmiddags åkte jag ivrig iväg till Täby galopps bakluckeloppis och när jag gått halva sidan utan några fynd förutom en ursöt tallrik med John Blund så tänkte jag "Ja det kanske inte blir mer idag" men sen hände det grejer...se här  tyger, tyger underbara orginaltyger.

Många snart ute på www.prylodesign.se. Jag missade tyvärr Gila och Trilivippan som också var där men vi får byta nummer nästa gång :)



Nu på kvällningen får jag veta att mitt Prylodesign finns med i Aftonbladets bilaga nostalgi. Jag hade inte en aning om detta utan Maria som har bloggen  http://gilasgrotta.blogspot.com berättade det för mig. Jag rusade snabbt ut på Söders gator och letade bilagan och till sist så hittade jag den på tobakskiosken längre ner på gatan. Äntligen, äntligen publicitet för Prylodesign efter många år av slit dygnet runt/dubbeljobb men också så mycket glädje. Tack Cecilia Rindbäck Vangbo för att du tog med Prylodesign i bilagan! Jag är så glad och tacksam!


6 kommentarer:

  1. Wow vilka härliga tyger! Kul att nästan ha "gett upp" och så hitta sådana där skatter :)

    Och grattis till omnämningen i blaskan - det var du väl värd! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så skoj att din sida är med i bilagan! Vilka härliga tyger!!! Ja, nästa gång byter vi nummer. Ha en underbar söndag också.

    SvaraRadera
  3. Wow vilka tyger :)Fynden finns där i alla fall ! fast man inte tror det !
    Cool med Aftonbladets bilaga :)
    Kan bara säga stort GRATTIS till både fynd och publicitet :)

    Inköparn !:)

    SvaraRadera
  4. Synd att vi inte lyckades stöta på varandra under dagen, vi får ta en loppistur tillsammans någon annan gång! Och jättekul med bilagan, har inte lyckats få tag på den än men hoppar att den säljs imorgon också.

    SvaraRadera
  5. Grattis och grattis, både tyg och i tidningen, äntligen. Kram

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni för fina ord och dom värmer :) Ha det så bra!

    SvaraRadera