lördag 27 augusti 2011

Prickigt

Jag gillar prickigt på prylar, tyg och kläder men jag har inte så mycket prickigt trots det. I dag när jag och Trillivippa var på Bondens loppis på Södermalm så hittade jag lite prickigt.

Vi gick där i flera timmar och hade säkert fortsatt ett tag till om jag inte hade haft ett avtalat möte kl 15. Jag hittad mycket fint och jag är helnöjd med dagen. Det blev som förra helgen en stående fika med T. Nästa gång får det bli en sittande fika hemma hos mig om vi är i närheten av Söder.

Jag köpte en prickig blus/jacka och till det ett par läckra högklackade skor med knappar som prickar. Jag ska behålla både blus och skor till egen användning. Jag har haft en vecka i svart och vitt men är nu tillbaka i färg och i stark rosa som matchar mitt nagellack :)

För någon vecka sedan så hittade jag prickiga glas som jag tänkte sälja men det går inte då jag är "förälskad" i glasen. Se så söta dom är.

Visst blir man lite extra glad av prickigt?!

Tack Porslinan/Trillivippa :) Jag hade en jättetrevlig dag. Det går att fynda i inom tullarna. Jag ska visa fler fynd från Bondens loppis på Södermalm.



4 kommentarer:

  1. Maja på 64 kvadrat27/8/11 22:42

    Grattis till fina fynd! Ja prickigt är så snyggt.

    SvaraRadera
  2. Ååå, särskilt skorna är ju riktigt läckra!

    SvaraRadera
  3. Glasen är söta, skorna är urhäftiga.

    SvaraRadera
  4. Tack själv för sällskapet igår, det var verkligen en trevlig dag! Och jag ser fram emot en fika hos dig nästa gång. :)

    SvaraRadera