torsdag 11 augusti 2011

Vintagemässa på Strand, Hornstull

Jag och en vän kommer att stå och sälja kläder och accessoarer på Vintagemässan som äger rum den 24 och 25 September på Strand vid Hornstull. Det ska bli jättekul och framför allt måste jag sälja av en hel del vintagekläder som jag samlat på mig.

Här en bild på ett set som jag köpte i helgen som ska ut till försäljning då eller till våren det återstår att se. Min garderob håller på att svämma över av kläder och textiler men ändå köper jag bara mer och mer...någon som känner igen sig :)

Kommer att visa fler plagg jag köpt under sommaren.

Lång kjol med knäppning fram och ett fräckt
liv upptill. Liten storlek så den gick inte att
trä på provdockan.

11 kommentarer:

  1. Maja på 64 kvadrat11/8/11 21:06

    Gud va kul! Kommer säkert att gå då. Själv behöver jag ha loppis allra snarast.

    SvaraRadera
  2. Vad kul då kanske vi ses där! Du ska inte stå på Bondensloppis som är nu i slutet av Augusti.

    SvaraRadera
  3. Har noterat datumen i kalendern.

    SvaraRadera
  4. Bra Gila! Och den 10/9 Solnahallen Antikmässa. Randiga tråden + fler står och säljer där då, har jag hört.

    SvaraRadera
  5. 10/9 kan jag tyvärr inte, reser från stan för en rolig fest på annan ort.

    SvaraRadera
  6. Ja, man kan inte vara med på allt roligt samtidigt :)

    SvaraRadera
  7. Hur ska man hitta med allt kul?! Höstens helger är snart fulltecknad med mässor - hurra! :)

    SvaraRadera
  8. Mycket som händer. Men själv har jag shoppingstopp just nu, åtminstone ett par veckor framåt ;)

    SvaraRadera
  9. Ja, Jenny, sa till en väninna tidigare - jag ska inte planera in alltför mycket resten av året utan vara mer här och nu och ha mer utrymme för spontanitet. Det sprack på en gång ivajefall i September.

    Shoppingstop, berätta hur länge du klarar det :)Ha det gott Jenny!

    SvaraRadera
  10. Åhh vad det hade varit kul att åka dit! Tyvärr kan jag inte denna gången... hoppas att det blir fler...? Jag är precis likadan som dig... köper på mig mer och mer tills jag måste göra mig av med saker ;-)
    Jag hör av mig angående hårspännen när jag testat det nya limmet...

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  11. Toppen Lotten! Kram (det blir nog fler gånger)

    SvaraRadera