måndag 5 september 2011

Ett lördagsfynd

I lördags så var jag på Täby galopps bakluckeloppis i vanlig ordning. Där träffade jag En loppisälskares bekännelser som fick en rolig glasburk av mig för att hon varit så bussig och sålt många av mina favoritträskor till mig för ett mycket förmånligt pris.

 Jag hittade inte så mycket men den här köpte jag för en billig penning. Den ska med till Vintagemässan.

Jag är väldigt förtjust i toalettväskor från  60 - 70 talet, är inte ni ? Visst är den söt!?

Kanske kan man använda den som handväska när det regnar :)

4 kommentarer:

  1. Den är ursöt.(Annars kan du ju ha den när du badar). kram

    SvaraRadera
  2. Åh, ja tack igen! Vill så gärna fota och lägga upp den på bloggen, men den packades ner direkt inför flytten.
    Ursöt väska. Köpte en liknande förra året men den var tyvärr trasig.

    SvaraRadera
  3. Superfin och absolut en regnväska :)

    SvaraRadera
  4. Randiga tråden, ja det också. Kram

    Prylgalen, det var så lite men kul att den kom till någon som uppskattar den. Hoppas det gick bra i söndags med visningen.

    Maria på...tack!

    SvaraRadera