tisdag 13 september 2011

För två guldtior

Jag har fortfarande lite kvar att visa från 2 km loppisen i Aspudden förr förra helgen. Vi hittade en så läcker retrobutik efter Hägerstensvägen men det visade sig att den inte hade öppet. En butik som inte har öppet...hm låter lite lustigt i mina öron men det är sant. I vilket fall så hade dom öppet den här dagen och utanför så hade dom lådor med billiga tyger och då hittade jag den här bonaden.

Jag tyckte och tycker mycket om den så för 20 kr blev den min.

5 kommentarer:

  1. Härlig! Ja, det var deras "hobby", att ha en butik. Men inte öppet...bara när andan föll på. Vilken lyx!

    SvaraRadera
  2. Ja, lite märkligt och visst vilken lyx att bara ha sin butik öppen när man känner för det. Det blir bara lite svårt för oss som kunder att veta när vi kan besöka affären :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag var med där. Hittade lite fint jag med. Jag vill med ha den lokalen som kan ha öppet bara när man vill!

    SvaraRadera
  4. Hej Prylgalen, det vore inte så dumt. Om du hinner se det här så ligger det Dunderklumpentapeter till salu på Tradera nu. Till lillans rum kanske? Ska skicka ett mejl till dig med.

    SvaraRadera