lördag 17 september 2011

Kan inte få nog...

Förra helgen hade jag loppisfritt men idag bar det iväg till Täby bakluckeloppis. Jag trodde länge att det inte skulle bli så många fynd men så dök det ena efter det andra tyget upp så det blev en liten hög. En del av tygerna är mindre stuvbitar. Det översta tyget är min personliga favorit + mustyget som jag har i grönt sedan tidigare :)

Hittade även "Jonas" äggkoppar design Per Bjelving, fugaskål och en liten glaskula.

Imorgon ska jag stå och sälja och det blir absolut sista "stå och sälja på loppis" för denna säsong förutom Vintagemässan nästa helg. Sen blir det att vila ögon och huvud ett tag och rikta fokus mot en ny webbshop.

Hoppas det dyker upp några bloggare imorgon :)
















3 kommentarer:

  1. Värmläningen kommer också och står med Maria och säljer :)
    Fullt lass med upp :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad synd att jag missade att du sålde i söndags, men vi var i torpet en sväng. Fotade endel av alla kläder.
    Vilka fina tyger. Det med mössen är så himla gulligt!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag hade inte så mycket "fint med mig" inga "P" prylar. Men det hade varit kul om du tittat förbi. Mösstyget är fantastiskt för det är så superenkelt så det blir så bra. Skulle även vilja ha det i gult. Då ser jag fram emot att se dina fotograferade kläder på bloggen snart :)

    SvaraRadera