torsdag 1 september 2011

Mjukt med färg

Efter tre dagar av mer eller mindre kaos som kulminerade nu i kväll så är det skönt att komma hem till lite mjukt med färg. På vägen hem över kaotiska Götgatsbacken så blev tanken så klar - jag är verkligen färdig med vissa saker och jag kunde verkligen säga till mig själv med sanning ALDRIG IGEN!

Jag bjuder på lite mjuka toner från förra helgens loppande och i morgon min efterlängtade Prylodesign dag. I helgen blir en hel del loppande. Ha det gott!



Tror det är ett 10 gruppen tyg rätta mig om min känsla är
fel.









10 kommentarer:

  1. Det sista tyget var verkligen fint! Vet du något om det?

    SvaraRadera
  2. Maja på 64 kvadrat1/9/11 21:27

    Vilka fina tyger. Tips på loppisar i helgen? Många denna helg...

    SvaraRadera
  3. Underbara tyger. Ses på söndag , ska bli så skoj!

    SvaraRadera
  4. Kertin, det sista är faktiskt en fin liten duk i linne och tyvärr så vet jag inget mer om den.

    Maja, Tack! Lördag Täby bakluckeloppis och söndag Aspudden. IKEA, har visst också en jätteloppis. Gilas grotta och jag ska ståla samman på söndag och loppa i Aspudden, följ gärna med om du vill :)

    SvaraRadera
  5. Gila, ja det ska bli kul oh, vad mycket fina tyger vi ska hitta :)

    SvaraRadera
  6. Vad många bra tips till helgen....ska nog ta mig till IKEA men stannar kanske till i Aspudden Tygerna var fina i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Det undre blev jag så förtjust i. Aspudden på söndag kanske jag kan få till det med.Kram

    SvaraRadera
  8. Cinna, då får du rapportera om IKEA senare :) Aspudden sa fler var bra förra året men jag var inte där då.

    Randiga tråden, duken har ett väldigt trevligt mönster. Jättekul om du följer med, Gila och jag är helt klara med att vi ska dit. Ha ha tre tygnördar på loppis ihop det blir spännande.

    SvaraRadera
  9. Tyg nr 4 gillade jag skarpt!

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga tyger. Lyllos du! :)

    SvaraRadera