söndag 27 november 2011

Något på gång

Igår kom M till mig och vi inledde ett 8 timmars pass med att ta nya bilder till den kommande webbshoppen. Hela lägenheten var som en fotostudio och vi hade fantastiskt kul. Dagen innan hade jag hämtat mitt nya köksbord och fått upp VUOKKO på väggen och och äntligen kom min stora underbara Bumling upp (legat och väntat i 2,5 år på att få komma upp). Den ska hissas ner en bit för att det ska bli tipp topp.

Det är jultider men jag fyller hemmet med gult, orange och vitt. Så jag undrar om jag just nu är totalt förvirrad. Önskar er en trevlig 1:a advent.

Micha 


Jag fixar med en av mina klänningar




Dax för mjukfotografering...
köket

VUOKKO på väggen och BUMLING i taket

14 kommentarer:

  1. Tycker att det låter helt sunt:)
    Ser fantastiskt mysigt ut också.

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fint! och så lite champagne på det så är köket invigt ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack Gila! Jag har en flaska på kylning när det blir dax :)

    SvaraRadera
  4. Även tack för din kommentar butiksretro :)

    SvaraRadera
  5. Åhh den där matplatsen ser riktigt trevlig ut! Som hämtad ur en inredningstidning från 70-talet.... där skulle jag trivas ;)

    SvaraRadera
  6. Maria, så snyggt det blir, kram.

    SvaraRadera
  7. Lotten du får komma hit och ta en fika :)

    Tack alla för era kommentarer och kul att ni tycker att det blivit snyggt. Jag själv går bara och njuter :) Nu är det dax att ta hand om resten av rummen!

    SvaraRadera
  8. Maria, vad fint!! riktigt stilrent och snyggt. ska bli roligt att se den nya webbshoppen sedan också.

    SvaraRadera
  9. Tack Maine, det känns helt rätt. Ja, den nya webbshoppen ser jag också fram emot att se :) Nu har jag ett gäng fina bilder som M tagit som jag ska använda mig av där. Jag hoppas det inte tar evigheter att få den klar.

    SvaraRadera
  10. Så tjusigt, tack för smygtitten! Vilken läcker matplats, stilren och med pigga färger som man blir glad av. :)

    SvaraRadera
  11. Hej Trillivippa!Tack! Jag tänkte att ni skulle få komma "bloggisarna" på lite fika framöver. Hinner vi innan jul?

    SvaraRadera
  12. TACK MARIA! Kul att du gillar det :) synd att jag inte hann förbi i onsdags när ni hade en sådan trevlig kväll men jag har galet mycket nu.

    SvaraRadera