lördag 14 januari 2012

Min APIA behöver ett nytt hem

När jag tidigare bodde på Högbergsgatan på södermalm så bodde jag i en lägenhet från år 1886 och takhöjden var högre än i den 30 talare jag bor i nu. Därför får också min stora väggtavla byta ägare till någon som har en mer passande plats än den jag nu (fast ärligt talat så var det även dax för ett byte).

Design: APIA Marjatta Seppälä 1973 för finska Tampella
Mått: 138x147

Den är bara att hänga upp då ramen naturligvis ingår men den ska hämtas hos mig i Stockholm. Jag skickar den inte då den är så stor. Mejla mig info@prylodesign.se om intresse finns. Tavlan/tyget är i utmärkt skick.


2 kommentarer:

  1. Den där gillade jag verkligen :-) Å vad härligt det är att det finns så många vackra saker där ute som jag känner att jag inte MÅSTE ha utan att jag bara njuta av dem!

    Det känns lite läskigt att jag skall flytta till våren, mycket att planera och tänka på. Jag vet ju faktiskt inte ens VART det blir ännu! Risken är dock uppenbar att det kommer bli väggar av tyg här och där :-)

    SvaraRadera
  2. Haha Debeer, tänk att APIA kunde få en inbiten 50 talare att gilla 70 tal :) Ta och skriv till min värd nu så kan vi kanske bli grannar :)

    SvaraRadera