tisdag 7 februari 2012

En blus från Finska VANESSA

I förra inlägg så visade jag er min fantastiska klänning och till min häpnad så visade det sig att den blus som jag i förra veckan köpte från webbshoppen Fixastilen har samma mönster som klänningen fast i annan färgställning. Jag verkligen "älskar" blusen det är en "Mariablus". Den är A-linjeformad med vita sömmar vid fickorna, trekvartsärm och en nätt liten kinakrage.

Tack Linda för den snabba leveransen och det trevliga bemötandet av dig och Fixastilen. Det kommer nog garanterat att bli fler köp hos er.






6 kommentarer:

  1. Helt och hållet du vad det verkar :)

    Köpte en gardinlängd idag som fick mig att tänka på dig. Ska visa upp den vid tillfälle. Kan ju va ett nytillverkat ikeatyg, men i bästa fall något lite mer fabulöst ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag nyfiken :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. skrev lite fel... jag gillar både mönstret och A-formen, skulle det vara! :)

    SvaraRadera
  4. Så fin! Härliga färger! Klänningen du visade i förr inlägget var och jätte fin! Man blir glad av sådan mönster!

    SvaraRadera