fredag 10 februari 2012

Hus & Hem RETRO

Igår kom den ut i handeln men jag har haft den sedan förra fredagen och visst var det med lite extra höjd förväntan jag väntade på den denna gång.

Att få dela nummer med en av mina stora mönsteridoler Carl Johan De Geer ser jag som en stor ära :)

Tidningen är top, top bra, den bästa i Sverige. Tack !Viveca och alla ni som jobbar med RETRO för att jag fick vara med på ett hörn i detta nummer. Jag vill inspirera andra och visa det unika och vackra med min blogg och naturligtvis nå så många som möjligt.

Bilden från "vykort från webben" är från mitt kök.






16 kommentarer:

  1. Så roligt Maria, jättefina bilder. Ja vi tygnördar behöver ha eget utrymme. Grattis till tidningen, kan bara hålla med att den är bäst. Kramar Tråden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Tråden :) Ha en riktigt fin dag på mässan. Kram

      Radera
  2. Måste verkligen lägga vantarna på denna tidning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du absolut du får mycket för pengarna :)

      Radera
  3. Hoppas att det kan generera mer affärer för dig också! Du har så mycket läckra tyger att visa upp!!!

    SvaraRadera
  4. Tack, det hoppas jag med :)

    SvaraRadera
  5. hei på deg, så gøy, jeg må kjøpe bladet med en gang;) klem fra Wilhelmine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig! Ja, gör det och hoppas det går att få tag på hos dig. Kram M

      Radera
  6. som sagt: superkul att du är med i tidningen! håller med om att den är just den bästa i sin genre också. bara att lyfta på hatten och gratulera! :)

    SvaraRadera
  7. ÅÅÅÅÅÅ tror jag måste shoppa en sådan när jag nu ändå skall ut och shoppa mat...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du måste Lilla Anka :)

      Radera
  8. Jättekul att få se ditt vykort! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag med har känt mig "mallig" i flera dagar nu :)

      Radera
  9. Grattis.

    Har tyvärr inte kvar min blogg maja på 64 kvadrat. Men jag gläds åt din framgång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack!
      Jag har funderat många gånger vart du tog vägen och din fina blogg. Hoppas du kommer tillbaka :)

      Radera