lördag 11 februari 2012

Lite pyssel och knåp

Jag gillar när när man kan göra saker lite mer personliga och för egen hand. Jag hittar lite då och då tapetbitar som jag gör små kort av eller använder min stämpel och gör små Prylodesignkort av.

Jag fick av en bekant en hel väska full med dekorbårdrullar från 70 talet ECO och några var öppnade så jag satte mig ner och stämplade några och sedan blev det några till...

Nu har jag jättemånga rullar i gul, grönt, blått och brunt och säljer gärna av dom till er som känner er sugna på att göra något kul av dom. Längd 10 meter och 13 cm bred. 140 kr/rullen.











7 kommentarer:

  1. Så fina och vilken bra idé! Jag skulle vilja ha med ankor på........

    SvaraRadera
  2. De var väldigt fina!

    SvaraRadera
  3. Tack alla ni för era positiva inlägg.
    Lilla Anka hade jag haft ankmönster så hade du varit den första jag kontaktat såklart!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Dom är så söta Maria :)

      Radera