lördag 28 april 2012

Mina köp från Tradera

Var och hämtade ut två paket igår som jag väntat på att få hämta ut. Jag har länge letat efter en passande skrivbordslampa och ska när jag hittar det perfekta skåpet flytta min jobbplats till ett annat rum och då passar den här lampan perfekt tillsammans med dom som jag tidigare visat som jag har på väggen . Jag är barnsligt förtjust i att släcka och tända med tråden med den lilla träkulan på, det där lilla klicket som följer med känns så behagligt.

"Elite" Knud Christensen
I det andra paketet så packade jag upp tre témuggar från Staffordshire Potteries LTD som jag bara kände att jag ville ha och som skulle passa fin fint i mitt kök. Jag vill nu gärna att tre ska bli fler så ser ni några till bra pris så är jag spekulant på dom.

8 kommentarer:

  1. Rena rama julafton!!! Roligt att få paket och det är så spännande att öppna, men muggarna var ju bara jättefina. Ska hålla utkik.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är julafton lite då och då känns det som även om man vet vad som finns i. Vad synd att du inte kom till Megaloppisen igår hade varit kul att ses igen :)

      Radera
  2. Vet att Tid och rum har en del Staffordshire Potteries LTD muggar...tack för idag. Alltid lika skoj att ses! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska kolla med Tid och Rum. Tack själv och jag kan bara hålla med det är alltid liga kul att ses :)

      Radera
  3. En sån vägglampa sålde jag idag, den kom aldrig till användning trots att jag oxå gillar snöret :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har två vägglampor (vita) i sovrummet som jag bara längtade att få sätta upp när jag flyttade till den adress jag har idag. Så den här bordslampan var också efterlängtad när jag hittade den.

      Radera
  4. Det är något visst att få paket på posten;-)

    En sådan lampa har jag stående från mitt gamla flickrum... får nog ta och leta fram den nångång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra, dom är så trevliga :)

      Radera