söndag 8 april 2012

Två Japanska tjejer

Nu är det i och för sig många år sedan jag köpte dom har japanska tjejena i plast men ibland dyker det upp saker på loppisar som jag bara köper men vet egentligen inte vad jag ska ha dom till. Ni kanske känner igen er. Dom står inte ens framme utan finns i ett skåp. Fast jag tycker dom är söta.


Fler figurer men nu i trä som jag förra sommaren köpte på en bakluckeloppis följde med hem men dom står heller inte framme men söta är dom. Jag ska nu sälja dom så att dom kommer hem till någon som tar hand om dom.












5 kommentarer:

  1. Oj, vad mycket saker det finns där ute som man aldrig vetat om!!!

    SvaraRadera
  2. Så söta, visst känner jag igen mig, skåpen är övefulla med onödiga prylar.

    SvaraRadera
  3. Vilka finingar! Ibland får man ta sig i kragen och ställa sig frågan om extraprylarna är värda att komma ut ur det mörka, till ett hem där dom får vara framme. Jag måste bli bättre på det. :)

    SvaraRadera
  4. Katterna var urgulliga! I like! :)

    SvaraRadera