lördag 25 augusti 2012

REA - 10 GRUPPEN

Jag börjar komma in i mina rutiner när jag jobbar hemma på fredagarna och då åker jag till Södermalm för att uträtta en del ärenden på förmiddagen. På väg hem igår slank jag in hos 10 gruppens butik på Götgatsbacken 25 dels för att säga Hej och även kolla in deras REA som brukar vara generös så även denna gång. Så alla ni som gillar 10 gruppens mönster passa på att ta er dit.

Vad jag shoppade visas på sista bilden.

Butiken är en "feel good" butik för färg och mönstergillare och dessutom mycket trevlig personal! Ta en paus och bara gilla :)

På måndag kommer en förhandsvisning på 10 gruppens nya kollektion.














 

7 kommentarer:

  1. Håller med, en sådan underbar butik, kanske går in idag för jag ska till min far. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hann dit. Deras mönster skulle passa bra till dina pallar :) Kram

      Radera
  2. Åhh vad jag blir avis nu! Tyvärr har vi ingen sådan butik här i Göteborg.... Jag har velat ha den väskan med rosa stora prickar nu länge. Blocken/böckerna du köpte är ljuvliga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg ingen med stora rosa prickar å rean, det kan. Kolla på deras rea på hemsidan och är det någon där som du vill ha så kan jag slinka in under nästa vecka och köpa den till dig om den finns kvar. Blocken var tänkta som ge bort present men det vette sjutton om jag kan ge bort dom för dom är så söta tillsammans och dekorativa:)

      Radera
    2. Tack vad snällt av dig! Men jag kollade hemsidan och det verkar som om den har utgått ur sortimentet :(
      Klart att du skall behålla de blocken själv....

      Radera
  3. 10-gruppen levererar alltid. Gillar butiken skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom tummar inte på kvaliten och har genom alla år haft sin tydliga stil, mönsterspråk och färgval.

      Radera