söndag 23 september 2012

Lördagens fynd

Träffade igår loppisgänget och vi körde runt på den ena loppisen efter den andra men trots många stopp så blev det mindre fynd än jag brukar vara van med. Här är mitt "dagens fynd" ett draperi i sammet och jag gissar på att det kommer från 60 talet. Jag vet inte om den gör sig lika bra på bild som i verkligheten men tyget är riktigt läckert men tyvärr osignerat. Jag undrar förstårs om det är någon som känner igen mönstret och vet vem som designat det.

 

5 kommentarer:

  1. Det är ju sjukt snyggt! Tack för en rolig dag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA, visst är den :) Tack själv och dagen blev både lång och skojsig!

      Radera
  2. Kan inget om tyger men sjukt snyggt var det!

    SvaraRadera
  3. Ja tyget är ovanligt och riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  4. astrid sampe 70 tal

    SvaraRadera