lördag 29 december 2012

Då lyx så även nu.

När jag växte upp så var den här apparaten i mina ögon "lyx", vi hade aldrig en hemma hos oss och jag trånade, men icke. För några veckor sedan fick jag en av min fina retrobloggväninna Erica som har bloggen Mangania du älskade...& lite till! för hon tyckte att den skulle passa perfekt hemma hos mig vilket var alldeles rätt. Känslan av lyx infinner sig och jag puffar och bubblar nu för fullt :)

Funderar på en ny flirtfras  "ska vi gå hem till mig och Stream:a" måste prova någon gång...nästa år :)
Vad tror ni om det ? :)

Sitter och funderar på mina 5 i topp 2012, inte lätt men det blir övervägande färg och mjukt.

 

13 kommentarer:

  1. Ja du bara att testa, kram.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Nämmen som jag sa - PERFEKTION - Den skulle bo hos dig :-) Min egen jobbar hårt och troget så den här kommer snart bli oumbärlig för dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den redan efter en dag :) Tack snälla!

      Radera
  4. God fortsättning på 2012!! Roligt med leveransen från "Erica" den kommer gå varm;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma till dig och den går varm vill jag lova. Hoppas vi ses på Antikmässan :)

      Radera
  5. Jag tror faktiskt att den frasen funkar..så även färgen=)
    Snygga flaskor oxå..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska faktiskt prova om/när det blir tillfälle :)
      Ja, färgen helt rätt och flaskorna även dom.

      Radera
  6. Ha..ha..underbar fras, som även kan betyda "se på film" ;-) Ses imorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen Gila, två flugor i en... :) Ses i morgon!

      Radera
  7. Ja, du måste använda den frasen snarast, så fort du mött någon som är värd det/dig förstås. :)

    SvaraRadera
  8. Det är just det någon som är värd den för det är just det som är det knepigaste att hitta eller möta :)

    SvaraRadera