söndag 3 mars 2013

Retroutflykt

 I dag har(Porslinan, Gilas Grotta, Mangania du älskade...och jag) och Kaksmulan som kom med förslagen att åka på en längre loppisutflykt var också med oss denna härliga söndag. Jag hoppas att hon kommer med oss fler gånger för det var nämligen hon som envist låg på alla fyra och letade tyger hos Möbler & Ting i Grillby, och som sedan la denna dagens favorit i mina händer. Jag fullkomligt älskar mönstret, så enkelt, så vackert, så perfekt och färgerna funkar så bra ihop.

Första stopp för dagen var hos Lata Pigan i Vela utanför Enköping ett paradis för ögonen för en tygnörd och ett tyg fick jag med mig hem därifrån, bild på det kommer i ett senare inlägg.

Men jag måste redan nu visa mitt favoritfynd och det var ett riktigt fynd.

Tusen Tack igen Kaksmulan! Jag är så glad att tyget bor här hemma hos mig nu i stället på en kall smutsig och ruggig laduvind.

 

3 kommentarer:

  1. Men så snyggt tyg!!!!! Underbart!

    SvaraRadera
  2. Härligt att den gravida var den som stod på alla fyra! Heja Karin!!
    Tokfint var det!

    SvaraRadera