lördag 2 mars 2013

På lunch hos Mangania du älskade...

Var idag på besök hos Erica som har bloggen Mangania du älskade... som bjöd på en utsökt sopplunch. När jag gick därifrån hade jag en plastpåse med lite smått och gott i med mig hem.

Ett par Katja of Sweden skor (Svensk designhistoria) som ska pryda mina vårpigga fötter innan träskorna tar över.

Det följde även med ett orginellt läderskärp med två händer som spänne och två aftonväskor.

En lång ljuvlig klänning från svenska Martinette med matchande rosa örhängen.

Oftast så har Erica någon liten överraskningsgåva så även idag nämligen det minsta lilla resesykit jag någonsin sett.









 

2 kommentarer:

  1. Coolt bälte! Tack för idag! Snart bingen och drömma om tyger....ha..ha..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv så trevligt vi hade. Du kommer drömma Göta T, Göta T...:)

      Radera