tisdag 9 april 2013

10 gruppen råder bot på vårsnuvan.

För några veckor sedan slank jag in och hälsade på hos 10 gruppen i deras butik på Götgatsbacken/Södermalm/Stockholm. I butiken finns så mycket fint att titta på och det finns dessutom fina "små gåvor" som man kan köpa för en bra peng.

Om man nu nödvändigtvis som jag måste råka på en vårsnuva så gör jag det gärna med en snygg och tidlös design på näsduken. Jag köpte några förpackningar dels till mig själv och men även till en utlottning på Prylodesigns sida på Facebook.

När jag kom hem och plockade upp dom fina små paketen så låg det ett blad med i påsen som jag fäste lite extra uppmärksamhet på. Vips blev det så solklart och tydligt varför jag gillar 10 gruppen så mycket. Läs texten på den sista bilden så förstår ni säkert varför.

Designer mönstret vänster högst upp: Tom Hedqvist "Honey" 2007  och mönstret vänster längst ner är designat av Birgitta Hahn.


 
 



 

3 kommentarer:

  1. Ja detta gör ju lite extra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör dom, jag bara "älskar" sådana här söta prylar :)

      Radera
  2. Håller helt med. Hoppas snuvan är borta nu!

    SvaraRadera