tisdag 2 april 2013

60- och 70 talet regerar i Marias kök

Malin W önskade se mitt kök (nu kommer hon ju förmodligen att få se det live i sommar när hon kommer på besök) men varför inte redan nu tänkte jag så skickade jag bilder på mitt kök till Micke som har Retrofolk.se.

Micke har skrivit och satt ihop ett fint repotage, se själva :)...jag behöver inte säga så mycket mer förutom att när jag släppte in färger och mönster i mitt liv så släppte jag även in en sådan otrolig glädje i mitt liv som inte funnits där tidigare.

Tack Micke för att du ville visa upp mitt färgglada kök, kanske inspirerar det även andra att släppa in färgen i sina rum.

http://retrofolk.se/60-och-70-talet-regerar-i-marias-kok/

8 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra vá ja bli glá!!!

    Jag kommer och hälsar på med sällskap i helgen, när öppnar det?

    SvaraRadera
  2. Ha ha Erica vad du är rolig :) Va´kommer du och hälsar på mig på Vintagemässan i helgen? Det öppnar kl 11 och stänger kl 17. Vad kul!

    SvaraRadera
  3. Perfekt, sånt gör att man blir på gott humör
    Underbara sjuttiotalet i full galopp=) tummen upp för ditt kök!!

    SvaraRadera
  4. Du har det så himla fint! Får man komma på fika någon dag? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Emma, efter att Vintagemässan är över så får jag lite ordning här igen och då är du välkommen :)

      Radera