söndag 28 april 2013

Lanseringsfest för samlarsajten Collra

Jag och Porslinan var nyfikna på den nya samlingssajten Collra och vi hade fått inbjudan till lanseringsfesten i torsdags som skulle hållas på resturang Häktet på Södermalm. Vi åkte dit och fick ett trevligt mottagande av grundarna Christoffer och Therése. Vi bjöds på en lättare förtäring med dryck och en presentation om sajten och därefter var det mingel.

Jag kommer att registrera mig och funderar på att starta upp en retrotextilgrupp. Vi får se om tiden räcker till men medlem ska jag absolut bli. Här ser ni en bilder på grundarna och utvecklingsteamet och lite festmingel...



 

 

10 kommentarer:

  1. Vad kul ,jag fick också en inbjudan. Jag är med i din textilgrupp så klart. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha du skulle inte våga något annat :)

      Radera
  2. vad kul! jo nog såg jag inbjudan jag med...kul att ni åkte dit så vi andra fick lite bilder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att det kan bli en levande sajt för oss samlare och förhoppningsvis globalt vad det lider.

      Radera
  3. Missade ju festen..lite långt dit, men det blir spännande att se hur det artar sig=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att det kommer att gå bra och att det blir ett bra forum för oss samlare.

      Radera
  4. Gick med i Collra men tycker än så länge det ekar tomt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom startade upp i tisdags och det tar nog kanske några månader innan det är riktigt igång. Jag ska försöka hinna med gå med i kväll.

      Radera
  5. Jag ska vara ambassadör för vintagemode dam :) Dessutom vann jag deras tävling på Megaloppisen. Ett gäng Trisslotter. Mycket trevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen grattis vad kul och jag kommer gärna med i din grupp säg bara till :)

      Radera