fredag 10 maj 2013

100 x Carl Johan De Geer

Vad handlar det här om nu då ?! Jo, det hela började hos Randiga Tråden för några veckor sedan då ja satt i hennes underbara "tygrum" och slänger iväg en blick mot stringhyllan. Åh, tänker jag vad är det för fint som står i hyllan. Hon plockar ner en serie anteckningsböcker med Carl Johan De Geers mönster på och tillsammans så bildar böckernas ryggar ett fint mönster i sig.

Hm, tänker jag och efter fått reda på att hon köpte dom för ca. 3 - 4 år sedan så var det väl inte så stor chans att det fanns några kvar i butiken vid det här laget.

Jag är på söder varje vecka så jag slank i förra helgen in butiken och på chansning frågade om dom hade några böcker kvar och så klart hade dom inte det...men, men på lagret i en annan butik i Stockholm finns det säger tjejen i kassan. Nu är hon så himla rar och erbjuder sig att ringa dit och kolla. Efter samtalet frågar "hon hur många vill du ha"? "Hur många finns det"? frågar jag och som svar fåt jag några kartonger. Överraskad av mitt egna blixtsnabba svar så svarar jag, jag köper alla :)

 I dag hämtade jag 100 x Carl Johan De Geer, men - 4 för dom behåller jag själv.

Mönstren är:
Haren
Ananas
Boberg
Palmer





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar