torsdag 2 januari 2014

Mönster och färg.

Först ut detta nya år blir vintagekläder. Det är mycket färglöst just nu, den årstiden så jag tänkte pigga upp er med både lite mönster och färg.

I somras hittade jag den här härliga klänningen med svampmönster och många reagerade på den med sitt gillande. Nu finns den till försäljning i webbutiken. Lika bra det så den kommer till sin rätt och inte bara hänger i min garderob i mörkret.





Veckan innan jul slank jag in på Myrorna och hittade den här skönheten. Hade den inte varit för liten för mig så hade jag naturligtvis använt den själv.















 
 
 

3 kommentarer:

  1. Oj. oj.oj...Den var snygg!!!
    Den ceriserosa klänningen med jacka till! Helt underbar!!!
    Kan inte du ha den, så kan inte jag heller ha den, men läcker är den.
    Kul att höra att det går så bra för dig och att du (ni) fått tag i en lokal i Duvbbo. Grattis!
    Hoppas att du har tid att vikariera hos oss på skolan ibland, ändå!
    Gott Nytt År!
    önskar
    Babsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Babsan! Den är så snygg och min färg och du skulle också ha passat iden :) Jag hoppas det kommer att gå bra och framför allt så får jag ut alla varor hem ifrån och bara ha mina "prylar" och textilsamlingen här...och plats för mer samlande :). Vi har en del ideér som när vi kommit till rätta med allt ska sätta igång med. Jag kommer redan på tisdag så får vi prata mer. Vi ses på tisdag! kram

      Radera