onsdag 8 januari 2014

Vi flyttar in...

I Sundbyberg närmare bestämt Duvbo händer det grejer just nu. Tyg efter tyg, stolar, hyllor, lampor m.m. flyttar in för snart om några veckor öppnar Randiga Tråden, Kaksmulan Design och jag vår ateljé där vi kommer att ha försäljning vissa tider på dagtid och kvällstid. Vi har en många ideér om vad ateljén ska användas till än till bara ett ställe att sälja på men jag kommer att uppdatera er och säkerligen komma med en eller annan inbjudan också, var så säker.




 

8 kommentarer:

  1. Så kul och vad fort allt gick,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gjorde det :)

      Radera
  2. Hej!
    Så underbart roligt det verkar!
    Jag kommer gärna när allt är klart, även om jag inte är någon 70-talsnörd!
    Ses snart på plugget, hoppas jag!
    Trevlig helg!
    Babsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Babsan! du är självklart välkommen!

      Radera
  3. Man får gratulera och det där ser riktigt trevligt ut...Sundbyberg sa du..hmm får mig genast att tänka på...citatet "...ute i stora vida världen, utanför Sundbyberg där jag bor..."
    det ska bli spännande att se vad ni hittar på och ni har ju idéer och uppslag att formligen vräka er i så kör tjejer..och som 70 tals nörd så myser man riktigt=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, ja Sumpan känns helt rätt en trevlig stadsdel med en hel det retro/antik/secondhand butiker. Det känns så himla kul att vi är tre stycken och vi delar ju samma intresse så det blir nästan som en "fritidsgård" mycket energi och många skratt :)

      Radera
  4. Vad roligt, grattis till nya lokalen! Ser redan väldigt fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vi håller på att fylla den och imorgon kommer fler möbler mm.

      Radera