tisdag 11 februari 2014

Antikmässan 2014

Jag fick ett mejl från Älvsjömässan och Antikmässan idag som löd "Vi väntar på dig...". Trevligt och lite mysigt personligt tog jag det fast jag vet ju att säkert hundratals andra fått ett likadant mejl. Men strunt samma jag tyckte om det och sanningen är ju den att dom inte kommer att få vänta länge.

Antikmässan innebär också att många bekanta packar väskan och åker upp eller ner till Stockholm för att umgås med varandra och njuta av vackra föremål och även byten av diverse ting sker dessa dagar.

Jag får besök hela helgen av härliga Safija som har bloggen Re-DiZaIn och vi kommer att dra igång redan på torsdag och jag vet att det kommer att bli ett hejdlöst underbart race på mässan. Nu är det ju inte bara jag och Safija som far runt på mässan med stirriga tygögon för vi har ju naturligtvis Randiga Tråden med oss också.

Ni får mässrapport var säker på det...men håll i hatten för snart kommer vi, mässans "mjukaste" trio.



På grund av mässan så har vi ändrat våra öppettider hos oss i Retro och Design Ateljén, Duvbo i Sundbyberg. Se här:
.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar