torsdag 28 augusti 2014

En härlig sommar och till helgen Gårdsloppis.

Det har varit så mycket runt omkring mig att göra den sista tiden så det har inte blivit något bloggande alls som ni säkert märkt. Det kommer ett inlägg om mitt besök på Formex snart med lite bilder och även lite bilder från sommarens loppande.

Jag har haft en fantastisk sommar med utlandsresa, vistelse i Stockholm skärgård och besök hos nära och kära. Det underbara har varit det varma och sköna vädret som inneburit många vackra kvällar med sköna utflykter till olika ställen nära vatten med grillning, bad, fiske (utan napp) med fint sällskap i all sin enkelhet som lett till en ny och varmt uppskattad vänskap. Aldrig har min plånbok varit så tom men mitt liv har blivit så mycket rikare på bara några få månader. Jag har mött människor som delat med sig så generöst utan någon som helst vinning skull att jag fått nypa mig själv i armen många gånger för att förstå att det som händer är på riktigt. Jag kommer att berätta mer om det längre fram.

Nu är det på söndag dax för vår repris av den lyckade Vårloppisen vi hade i våras. Vi dukar upp till GÅRDSLOPPIS. Grannar och vänner sluter upp med försäljning + att Författare Eli Åhman Owertz kommer att vara med och signera sin nya retroromantiska roman "Flickorna i speceriaffären". Välkomna! (Ni som inte läst den första så finns även den till försäljning under dagen).

Varmt välkomna ska ni vara - hoppas vi ses!


Vi har även fler och nya öppettider under hösten.

Tisdagar kl. 14 - 18
Onsdagar kl. 14 - 18
Torsdagar kl. 14 - 18

Vissa söndagar kommer vi även ha öppet så håll utkik på
instagram @retroochdesignateljen eller på vår Facebooksida
där ni kan få aktuell info m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar