fredag 2 december 2016

Lucka 2 i Retrobloggarnas julkalender 2017

Åh, så kul att sätta sig ner och skriva igen. Jag har de senaste åren mest jäktat omkring känns det som nu när jag sitter här.

Lucka 2 ska öppnas och vad hoppar ut? Jo! Jerry Roupe s underbara tomtar som här sitter på en bonad och  fixar julglögg eller kaffe.



Under hösten har jag återupptäckt dom gamla julkorten och har fotograferat ett för varje dag i december till en julkortkalender på Instagram (Prylodesign) Här kort för 1 dec och 2 dec. Titta och njut. Hörs vi inget innan nästa år så önskar jag en God Jul och Gott Nytt år!






Imorgon är det bloggerskan Frokenotilia som öppnar lucka nr 3 med oss.
 

8 kommentarer:

  1. Trodde jag var på FB och undrade var FB knappen för gillar var! Kul att bloggkommentarera igen! Ska sätta igång min också nu me kalendern. Fina bilder som vanligt visar du upp:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, så sällan vi ses alla nu mera det var så himla kul. Hoppas fler börjar blogga igen. Jag måste själv sätta mig att läsa blogg och annat oftare än bara instagram.

      Radera
  2. Alltid kul med blogginlägg, mycket roligare än Insta! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det Carina, allt behöver ju inte gå så himla snabbt och mer info som finns kvar.

      Radera
  3. Svar
    1. Tack visst är dom fina :)

      Radera
  4. Jättekul att läsa din blogg igen!
    Jag saknar dig på skolan, men förstår att du har mer än fullt upp!
    Vi har haft Luciafirande och Julbazar och snart går vi på jullov!!! Stor kram från mig och God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snäll du är,jag ska börja blogga lite mer igen då jag varit så mycket på Instagram och där försvann alla mina bilder info/följare mm när jag blev hackad så det är nog bra att vara här lite igen.

      Tänk så många gånger jag tänkt komma förbi och jag ska göra det nästa gång jag får massage för den får jag i närheten av skolan.

      God fortsättning Barbro vi ses nog snart!

      Radera