fredag 6 januari 2017

GOTT NYTT FANTASTISKT 2017

God fortsättning och nu gör vi 2017 till ett toppen år!

Förra året var ett av dom värsta i mitt liv så nu gäller det att tänka om, nytt och framåt. Jag har fått flytta in i en  ny butik eller "showroom" som vi så många kallar det. Den ligger på Kungsholmen i Stockholm. Ni är varmt välkomna dit och vi har öppet ti 12-18, on 12-18 och lö 13-15. Adress: Grubbens Gata 11

Först ut som höjdpunkt i år är Formex på Älvsjömässan 18-21 Januari och med någon veckas mellanrum så är det sedan dags för nästa höjdpunkt Möbelmässan/Furniture Fair 7-11 Februari

Största eventet på hela året är ju ANTIKMÄSSAN 16-19 februari.

Det här året blir det extra, extra på Antikmässan av två anledningar dels att mässan sätter upp vår ( Lata Pigan, Teda_art project och min) textilutställning "Älskade mönster" med Nordiska textilmönster från 40 tal fram till 90 tal. Äntligen tyger, tyger på mässan.



Jag kommer även att hålla en föreläsning om finska textilmönster på 60 talet och att inreda med tyger och färg under dom här dagarna.  Föreläsningen heter " Älskade mönster".



Och,

Jag har även en en monter C 03:59 på mässan där försäljning av vackra, färgstarka textilier och vintagekläder men även lite mer finns. Randiga Tråden, Brittmari kommer att finnas med mig i montern.

Jag kommer även att bjuda på event i min monter med specialinbjudna gäster. Info kommer att läggas ut på www.antikmassan.se digitala monter. Ni kan även följa mig på Instagram Prylodesign. Där lägger jag upp aktuell information och bilder dagligen.

På bilderna nedan ser ni vad som kommer att dyka upp på mässan och de här godbitarna hängs ut på torsdag när allmänheten  dvs. alla har möjlighet att shoppa loss. Fair Play!












I sommar ser det ut som det äntligen blir en resa till Österlen och ett stop i Åhus där jag håller en föreläsning om "retrotextilier". (mer info när datum är satt) Det ska bli fantastiskt spännande att se den delen av Sverige och möta nya människor. Jag hoppas ju naturligtvis på fler resor under detta år för det är ju det som är det absolut bästa jag vet. I varje loppisfynd och försäljning räknar jag resor.


Tänk kärlek eller och ett leende då det kommer från hjärtat för det smittar och som Jocke Berg i Kent sjunger i förlåtelsen "Det finns inget hjärta om man inte har kul" han satte 9 ord  på mitt kaos fick det att klarna det som hände. Ett kaos är just i stunden ett kaos men det kan också betyda i varje fall för mig att det behöver hända just för att saker och ting ska bli så som det ska vara.

Livet är väl himla spännande och för tusan se till att ha kul!

Nu kör vi - väl mött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar